alapitvany 1200

A londoni út fotóalbuma ITT.

1. nap: Hosszú éjszakai buszozás után vidám csapatunk megérkezett Belgiumba. A borongós, de kellemes hőmérsèkletű időjárás hozzájárult a mesébe illő városnézéshez Brugge városában. Élvezettel vegyültünk el a turisták hömpölygő tömegében, akik hozzánk hasonlóan kíváncsian fedezték fel maguknak ezt a romantikus várost. Megismerkedtünk a fő nevezetességekkel, úgy mint a Szent Vér-bazilikával, a Városházával, a Miasszonyunk-templommal, a Bégina-házakkal és a Harangtoronnyal. Szabadidőnkben az eredeti belga gofrival kényeztettük magunkat. Az esti órákban elfoglaltuk a tranzit szállásunkat, és várjuk a holnapi kompos átkelést a La Manche-csatornán.

2. nap: A napot korai keléssel kezdtük, hogy elérjük a csatlakozásunkat a Doverbe tartó kompon. A közel másfél órás hajóutat kávézgatással és beszélgetéssel töltöttük, miközben hallgattuk a tenger moraját és figyeltük a hullámokat. A szél a fedèlzeten a hajunkat borzolta, s lassan kirajzolódtak előttünk Dover fehér sziklái. Egy rövid, de annál érdekesebb utazás utàn megérkeztünk Nagy Britannia fővárosába. Londoni túránkat a város szemén, a Coca-Cola London Eye-on kezdtük, így egyszerre láthattunk a város főbb nevezetességeit. Ezt követte sétánk, mely során közelebbről is megismerkedtünk a fentről látott épültekel: Westminster Abbey és Westminster Palace. Piknikeztünk a St. James parkban majd sétáltunk a Downing Street-en és a Trafalgar Square-en. Ezt követően visszamentünk az autóbuszhoz, ahonnan a családokhoz vittek minket.

3. nap: Mai első utunk Madame Tussauds Panoptikumába vezetett, ahol sok híres ember élethű viaszfigurájával készíthettünk fotót, de felülhettünk a Spirit of London elnevezésű kisvasútra is, majd 4D moziélmény várt ránk MARVEL hősökkel. A következő állomás a British Museum volt, ahol mindenki kedvére nézelődhetett. A gyerekek körében a legnépszerűbb az egyiptomi tárlat volt. A délután második felében a Természetrajzi Múzeumot fedeztük fel magunknak. A két múzeumlátogatás között még vásárlásra is maradt időnk a híres Oxford Streeten.

4. nap: A mai napot a kastélyoknak szenteltük. A mesébe illő angol vidék útjain kanyarogva a Londont körülölelő mezőket és erdőket is megtekinthettük, míg végül elértük első állomásunkat, Hever települését. Itt megtekintettük a helyi templomot, és Boleyn Anna apjának síremlékét. Ezt követően ellátogattunk a Hever Castle-be, Boleyn Anna szülőházába. Itt megismerkedtünk a várral és az azt határoló csodálatos parkkal. A nap második felét a Hampton Courtban, VIII. Henrik és I. Erzsébet kastélyában töltöttük.

5. nap: Londoni tartózkodásunk utolsó napja ugyanolyan jól telt, mint a korábbiak. Reggel elbúcsúztunk szállásadóinktól, majd a nyakunkba vettük a Cityt. Ellátogattunk Shakespeare Globe színházának korhú másolatába, ahol sok érdekességet megtudhattunk az Erzsébet kori színházi életről. Ezt követően végigsétáltunk a Harry Potter-filmekből ismert Millenium-hídon, amin keresztül eljuthattunk a Szent Pál Székesegyházhoz. Itt lehetőségünk volt felmászni a Sir Chtistopher Wren által tervezett épület kupolájába, ahonnan csodálatos kilátás tárult a szemünk elé, egész Londont beláthattuk. A magaslati levegőt nem hagytuk el hosszú időre, ugyanis felmásztumk a Tower Bridge második szintjére is. Itt megismerkedtünk a híd történetével, és fentről is lefényképezhettük a Temzét. Este megkezdtük az utunkat a Csalagút és Calais-i szállásunk felé.

Közzétételi lista

Különös közzétételi lista

ITT  olvasható

COVID 19 adatok:
Fertőzöttek száma:
Dolgozók száma: 0
Gyerekek száma: 0

Dokumentumok

Itt letöltheti, vagy online olvashatja dokumentumainkat, .pdf kiterjesztésben. Kérjük, kattintson a megfelelő címre.

Elérhetőség

Cím: 9700 Szombathely, Benczúr Gyula utca 10.

Titkárság: +3620 4272526

Igazgatóhelyettesi iroda: +3620 4271054

Fax: +3694 505-670

email: kamon kukac gothardiskola.hu

Korszerű Iskoláért Alapítvány

Számlaszámunk: 11747006-20118147
Adószámunk: 19246640 - 1 - 18
Ezúton is szeretnénk megköszönni támogatóinknak, hogy az elmúlt tanévben iskolánk alapítványának ajánlották fel személyi jövedelemadójuk egy százalékát!

Lehet, hogy egy kép erről: 1 személy és , szöveg, amely így szól: „A Korszerű Iskoláért Alapítvány éves szinten milliós nagyságrendben járul hozzá az iskolai infrastruktúra fejlesztéséhez. Adószámunk: 19246640-1- 19246640-1-18 18 1 1% % Számlaszámunk: 11747006-20118147 KÃSZÖNJÜK!”