Tisztelt Szülők!
Július hónap folyamán a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. (KELLO) postázta a díjbekérőket a rendelt tankönyvek árának kiegyenlítéséhez. Amennyiben lakcímükben változás történt, azt az iskola felé jelezzék, mert a díjbekérő a rendszerben az Önök álta ljúnius 30-ig megadott címrepostázták a díjbekérőket. Az iskolából a rendelés leadását (június 30.) követően kiiratkozó tanuló ne fizesse be a könyvek árát, illetve a pótvizsgára küldött diák várja meg vizsgája sikeres eredményét a befizetéssel.
AZ 1. ÉS A 2. OSZTÁLYOSOK INGYEN KAPJÁK A TANKÖNYVEKET, így ők nem kapnak csekkeket/utalványokat, de természetesen a tankönyvosztásra nekik is el kell majd jönniük.
A befizetési határidőre: augusztus 15. A könyvek átvétele csak a befizetésről/utalásról szóló igazolások bemutatásával lehetséges, ezért kérjük, hozzák magukkal a tankönyvosztáskor!
Amennyiben szeretnének tankönyvet vásárolni, azt a webshop.kello.hu oldalon regisztrációt követően megtehetik.
A tankönyvek árának kiegyenlítésére több lehetőség van:
- készpénzzel a postahivatalokban (feladóvevényt őrizzék meg)
- banki átutalással a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra (befizető azonosítót a közleményben feltétlenül tüntessék fel; sikeres átutalás esetén a banki visszaigazolást nyomtassák majd ki)
- A Kello Infopontokon (http://konyv.kello.hu/elerhetosegek) a szülők részére többféle lehetőséget biztosítanak a tankönyvcsomagok díjbekérőjének kiegyenlítésére. (szombathelyi Kello Pont: 9700 Szombathely, Széll Kálmán utca 6. fsz 5.; nyitva tartás: H-P: 8:00-18:00 Szo: 8:00-14:00). (készpénz, bankkártyás fizetés, papíralapú utalvány)
Postahelyek listája: http://konyv.kello.hu/rolunk/postahelyek
Postahelyek Szombathelyen (Ezeken a postákon lehet utalvánnyal fizetni) :
Szombathely 1. posta |
Szombathely |
9700 Szombathely Kossuth Lajos utca 18. |
Szombathely 10. posta |
Szombathely |
9700 Szombathely Szűrcsapó utca 23. |
Szombathely 2. posta |
Szombathely |
9700 Szombathely Vasút utca 5. |
Az utalvány összegéből készpénzt nem adnak vissza, a befizetésről szóló pénztárbizonylatot meg kell őrizni!
A tankönyvosztás időpontjáról az iskola honlapján (www.gothardiskola.hu) és az intézmény bejáratánál adunk majd tájékoztatást. (A tankönyvosztás előreláthatóan augusztus 25. UTÁN lesz.)
Az ingyenes tankönyvre jogosult tanulók lakcímére díjbekérő nem érkezik. Fontos, hogy csak akkor részesülhetnek ingyenes tankönyvellátásban a tanulók, ha a kedvezményre való jogosultság igazolása – melynek 2014. október 1. napjáig érvényesnek kell lennie - az alábbi dokumentumok bemutatásával, leadásával megtörtént:
- tartósan beteg tanuló eseténszakorvosi igazolás vagy a magasabb összegű családi pótlék folyósításáról szóló igazolás
- a sajátos nevelési igényű (SNI) tanuló eseténa szakértő bizottság véleménye
- családi pótlék igazolásáról szóló igazolásként elfogadható: bérjegyzék, lakossági folyószámla-kivonat, szülő által aláírt postai igazoló szelvény
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény eseténaz erről szóló határozat.
Ellenőrizzék a dokumentumok érvényességét, mert lejárt igazolás nem fogadható el és a tankönyveket csak annak adhatjuk ki, akinek érvényes igazolása bemutatásra vagy leadásra került a tankönyvfelelősnek!
Az ingyenes tankönyvre jogosult tanulók közül azok, akiknek a nyár folyamán (2014. június 30 – 2014. augusztus 31.) jár le az ingyenességre jogosító igazolásuk közül bármelyik (családi pótlék, magasabb összegű családi pótlék, szakorvosi igazolás sajátos nevelési igényű tanuló esetén, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény határozata), az új határozatot hozzák magukkal tankönyvosztáskor.
Amennyiben az ingyenességre való jogosultság teljes mértékben megszűnik, vagy valamely diák jogosulttá válik az ingyenességre, kérjük a változást mielőbb jelezni!
Bárminemű probléma vagy kérés esetén kérjük, forduljanak bizalommal az iskola tankönyvfelelőséhez az alábbi e-mail címen:
Köszönjük együttműködésüket, további szép nyarat kívánunk!